T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MUŞ / VARTO - Sazlıca İmam Hatip Ortaokulu

öğrencilerin kitap okuma alışkanlığı

2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı Nisan ayı KTS (Kalite Takip Sistemi) etkinlikleri kapsamında "Öğrencilerin kitap okuma alışkanlığının geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapılacak ve takibi sağlanacaktır." maddesine yönelik olarak okulumuzda haftalık bir çizelgeye bağlı olarak ve tüm öğrenci ve öğretmenlerin katılımı sağlanarak kitap okuma saatlerinin her gün düzenli bir şekilde gerçekleşmesi sağlanmıştır. Öğrenciler kitap okuma saatlerinde kitaplarını okuyorlar ve kitaplarını bitirdiklerinde yine okuma saatinde arkadaşlarına okudukları kitapları anlatıyorlar.

    Okuma kültürü, bir bireyin okuma eylemine ilişkin bireysel ve toplumsal yaşama biçimidir. Bu yaşam biçimine ulaşmak süreç gerektirdiği için okuma faaliyetleri uzun zaman dilimine göre planlanmalı süreç takip edilmeli ve gerektiğinde düzenlemeler yapılmalıdır. Çocuklar kitap sayesinde düşünme, problem çözme, yaratıcılıklarını ve yeteneklerini geliştirme fırsatlarına sahip olurken doğaya, insanlara, doğada gördüğü diğer canlılara ve olaylara karşı da hassasiyet geliştirmektedirler.

2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı Nisan ayı KTS (Kalite Takip Sistemi) etkinlikleri kapsamında "Öğrencilerin kitap okuma alışkanlığının geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapılacak ve takibi sağlanacaktır." maddesine yönelik olarak okulumuzda haftalık bir çizelgeye bağlı olarak ve tüm öğrenci ve öğretmenlerin katılımı sağlanarak kitap okuma saatlerinin her gün düzenli bir şekilde gerçekleşmesi sağlanmıştır. Öğrenciler kitap okuma saatlerinde kitaplarını okuyorlar ve kitaplarını bitirdiklerinde yine okuma saatinde arkadaşlarına okudukları kitapları anlatıyorlar.

    

2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı Nisan ayı KTS (Kalite Takip Sistemi) etkinlikleri kapsamında "Öğrencilerin kitap okuma alışkanlığının geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapılacak ve takibi sağlanacaktır." maddesine yönelik olarak okulumuzda haftalık bir çizelgeye bağlı olarak ve tüm öğrenci ve öğretmenlerin katılımı sağlanarak kitap okuma saatlerinin her gün düzenli bir şekilde gerçekleşmesi sağlanmıştır. Öğrenciler kitap okuma saatlerinde kitaplarını okuyorlar ve kitaplarını bitirdiklerinde yine okuma saatinde arkadaşlarına okudukları kitapları anlatıyorlar.

    Okuma kültürü, bir bireyin okuma eylemine ilişkin bireysel ve toplumsal yaşama biçimidir. Bu yaşam biçimine ulaşmak süreç gerektirdiği için okuma faaliyetleri uzun zaman dilimine göre planlanmalı süreç takip edilmeli ve gerektiğinde düzenlemeler yapılmalıdır. Çocuklar kitap sayesinde düşünme, problem çözme, yaratıcılıklarını ve yeteneklerini geliştirme fırsatlarına sahip olurken doğaya, insanlara, doğada gördüğü diğer canlılara ve olaylara karşı da hassasiyet geliştirmektedirler.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 26.05.2023 - Güncelleme: 26.05.2023 13:31 - Görüntülenme: 67
  Beğen | 0  kişi beğendi

Etiketler :
Ercan MERTYÜZ,