2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı Nisan ayı KTS (Kalite Takip Sistemi) etkinlikleri kapsamında "Öğrencilerin kitap okuma alışkanlığının geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapılacak ve takibi sağlanacaktır." maddesine yönelik olarak okulumuzda haftalık bir çizelgeye bağlı olarak ve tüm öğrenci ve öğretmenlerin katılımı sağlanarak kitap okuma saatlerinin her gün düzenli bir şekilde gerçekleşmesi sağlanmıştır. Öğrenciler kitap okuma saatlerinde kitaplarını okuyorlar ve kitaplarını bitirdiklerinde yine okuma saatinde arkadaşlarına okudukları kitapları anlatıyorlar.
Okuma kültürü, bir bireyin okuma eylemine ilişkin bireysel ve toplumsal yaşama biçimidir. Bu yaşam biçimine ulaşmak süreç gerektirdiği için okuma faaliyetleri uzun zaman dilimine göre planlanmalı süreç takip edilmeli ve gerektiğinde düzenlemeler yapılmalıdır. Çocuklar kitap sayesinde düşünme, problem çözme, yaratıcılıklarını ve yeteneklerini geliştirme fırsatlarına sahip olurken doğaya, insanlara, doğada gördüğü diğer canlılara ve olaylara karşı da hassasiyet geliştirmektedirler.
2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı Nisan ayı KTS (Kalite Takip Sistemi) etkinlikleri kapsamında "Öğrencilerin kitap okuma alışkanlığının geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapılacak ve takibi sağlanacaktır." maddesine yönelik olarak okulumuzda haftalık bir çizelgeye bağlı olarak ve tüm öğrenci ve öğretmenlerin katılımı sağlanarak kitap okuma saatlerinin her gün düzenli bir şekilde gerçekleşmesi sağlanmıştır. Öğrenciler kitap okuma saatlerinde kitaplarını okuyorlar ve kitaplarını bitirdiklerinde yine okuma saatinde arkadaşlarına okudukları kitapları anlatıyorlar.
Okul kütüphanesi, ders saati bitiminden 17.00'a kadar öğrencilerimizin kullanımına açık tutulur ve öğrencilerimizin gerekli araştırmaları yapabilmesi için internete erişimleri sağlanır.
May
Nisan ayı KTS etkinlikleri kapsamında depremzede ailelere gönderilmek üzere öğrencilerimizin katılımı ile gönüllü şekilde Ramazan Sandığı adıyla erzak paketi oluşturuldu
Dini gün ve gecelerde okul içi-dışı günün anlam ve önemini belirten programların yapılmasını sağlanır.
Nis
Öğrencilerin ilgi, istidat ve kabiliyetlerinin keşfedilmesi, etkili rehberlik ve doğru yönlendirme.
Öğrencilerin yeteneklerini geliştirmek, onlara destek olmak için okullarda karikatür yarışmaları düzenlenir.
öğrencilerinin akademik, sosyal, fiziksel ve psikolojik açıdan bir bütün olarak gelişimlerini sağlamak.